NaNa ohh NaNa...

lalala...
tnggl lg hmpir 3 mnggu je aku nk abis praktikal..bestnye..xperlu la aku bgun awl pg lg dan tdo awl mlm2 tp still ngntok yg amt wktu keje...tmbh dgn pnt keje lg...adeh..cm nk pngsn je rs ble blk umh n nmpk katil...huhu..

hr ni aku mrajin kn dri tuk update blog sbb aku rs trsgt la geram...huhu..
hr nie aku d tugaskn tuk mnelefon client tuk nk confirm kn sma ada dorg dpt or x sms brkenaan fair yg compny kteorg akn adakan pd 15 hngga 19 jun akn dtg...tp mlangnye hmpir sume client yg aku kol kt "cik,xdgr la..ckp kuat ckit"..dan aku pn brulang kali brkata"saya dari Madetill Event Management Sdn Bhd..Madetill...Madetill...Jual dan sewa serving dome..smpai naek bengang aku..client tu brulang kali kt, "cik,xdgr la..ckp kuat ckit"..pastu hello2..n dorg letak ganggang..BONGEK!!!!geramnye aku..

yg aku xleh trima smpai 3 line telefon aku gne cmtu gk..ingt line meja aku rosak..tp line2 yg lain pn sme..tp aku pasti yg aku dh ckp kuat2...musykil aku...suara aku yg slow ke, line problem ke client yg aku call tu pekak???ape2 jelaa...pnt aku...rs cm nk nngis pn ad gk..

tp yg pastinye aku kne gak truskan keje aku hr nie...byk lg nombor telefon yg masih mnanti aku..huarrggghhh...trpkse la aku mjalankn tugas..nsb bek manager aku ni baek hati..die mmahami aku..hehe..die syorkn aku gne line yg len plak...so...work must go on...
smpai cni jela tuk hr nie..skrg dh wktu solat zohor nie...i must go...daaa...






Happy Reading! Do comment yeah! ;)

No comments:

Post a Comment